دخترعزیزم مهدیسدخترعزیزم مهدیس، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مهرسانازممهرسانازم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

ماه وخورشید مامان وبابا

اتفاقات دی ماه برا ماه وخورشید مامان وباابا

1392/10/24 1:23
نویسنده : احسانه
765 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به گل دخترهام نفسهای خودم

شرمندتونم عزیزهای دلم  قراربود بیام زودزودبراآپ کردن      وبلاگتون

ولی چه میشه کرد این چندوقت حسابی

درگیر کارهای تولد مهرسافسقلی بودم وهستم

امشب  یه کوچولو وقت کردم بیام تا یه مقداربنویسم ازروزهای که گذشته

وتعدادی عکس بزارم

کلا از این 23 روزی که ازماه دی  گذشته من هرروزتونت براشمامهرساخانم دنبال تم تولدبودم     که به کمک

خاله فاطمه دوست خوبم تونستم بامامی مریمی آشنابشم وتم کفشدووزکی

شمارو درست کنه وبرام

بفرسته که از همین جا ازش خیلی خیلی تشکر میکنم   وبرای خودش وگل پسرش سلامتی آرزو میکنم

خلاصه جونم براتون بگه تواین چندوقت یادرگیر کارهای تولد بودم یا درس

مهدیس انقدر این چندوقت

حسابی سرگرم بودیم که من حتی وقت نکردم بیام برا گذاشتن عکسهاتون

الان اومدم فقط مژده بدم مژده  25 دی ماه جشن تولد مهرسا جونم

هورااااااااااااااااااا هورا

 

schneemaenner-0008.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

 

 

herzlichen-glueckwunsch-0016.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

 

 

 

فواصل لتزيين المواضيع والمشاركات 2014

 

 

خورشید مامان چهارشنبه جشن تولدت هست  herzlichen-glueckwunsch-0030.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card  من وبابا حامد

 به کمک آبجی مهدیس کلی برات تدارک

دیدیم ومهمون دعوت

کردیم ولی در اصل تاریخ به دنیا اومدنت روز 27دی ماه هست که من به علت

مشکلات عمه ها وخاله

هات مجبور شدم جشن 1سالگیت زودتر بگیرم

خب اشکال نداره فقط این مهم هست که به امید خدا میتونم روز زمینی

شدنت کنار کسانی که

دوستشون داریم جشن بگیریم هرچند کوچیک ومختصر herzlichen-glueckwunsch-0041.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

 

فواصل لتزيين المواضيع والمشاركات 2014

 

الانم باید زودتر برم تا به کارهام برسم انشالله وقت بشه بیام عکس های این چند وقت رو

میزارم واز همه مهمتر عکسهای روز جشن رو از همین جا هم ازدوستای گلمم که میان

ونظر خوشگل خوشگل میزارن تشکر میکنم

الان برم تا بعد فعلا بای بای تا بعد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)