دخترعزیزم مهدیسدخترعزیزم مهدیس، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
مهرسانازممهرسانازم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ماه وخورشید مامان وبابا

تولدخورشیدمامان وبابا مهرسا

1392/10/28 1:04
نویسنده : احسانه
906 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com happy-birthday gif gif 01.gif

سلام سلام  صدتاسلام

تولدمهرساخانم مبارک

 

 

ایشالله دخترنازم خورشید من 120 ساله بشی 

 

 

 

بالاخره شماهم 

 

 

 

سال شدی

روزتولدت 27 دی ما ه بهترین روز بعدازتولدمهدیس هست

خلاصه جونم براتون  بگه از تولد

حسابی سرم شلوغ بودتاجایی که بعضی ازمهمونهام رو فراموش کردم دعوت

کنم وحسابی شرمندشون

شدم امیدورم ازدستم ناراحت نشن

روز تولد که شمابرعکس روزهای دیگه صبح زودپاشدی ومن روحسابی کلافه کردی

منم کلی کارهام مونده بود

حلاصه اگرکمکهای خدیچه خانم وعمه انسیه مهربون نبود من نمیدونستم

باوجود شماوروجک چه کنم

جشن  تولد درتاریخ 25 دی ماه 1392 ازساعت 4شروع شد اولین مهمون هم

عمه اکرم مهربون باافسانه بود

وبه ترتیب مهمونها اومدن

اخرین مهمون که اومد زن عمو وملیکا بودن تا حدود ساعت 7ونیم هم جشن

ادامه داشت ومهمونها کم

کم تاساعت 8 رفتن شما فسقلی خانم هم حسابی دخمل خوبی بودی ومن

رواصلا اذیت نکردی مابین

مهمونی هم یه چرت کوچولو زدی ولی امان از دست مهدیس که

 اول مهمونی خراب کاری کرد ولیوان نسکافه رو ریخت رو لباسش عصبانیمنم

عصبی شدم میخواستم دعواش کنم که دلم نیومد

وطبق معمول ملکه گریه هم شروع کرد به گریه گریه

ومن این وسط باید مهدیس خانم آروم میکردم

خلاصه که تولد خاطره انگیزی بود تعدای عکس هم ازتولد هست که همش رو

نمیتونم بزارم به علت ...............

فقط اون تعداد که قابل مشاهده هست میزارم

فعلا برم تا بعد بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)