دخترعزیزم مهدیسدخترعزیزم مهدیس، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مهرسانازممهرسانازم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

ماه وخورشید مامان وبابا

روزهای قشنگ زمستان به روایت تصویر از ماه وخورشید مامان وبابا

1392/11/20 10:59
نویسنده : احسانه
628 بازدید
اشتراک گذاری

دخترهای گلم ازاونجا که چندوقتی میخواستم بیام عکس بزارم ووقت نشد امروز

اومد تا اونجا که وقت میشه عکسهای شما فسقلیها رو بزرام

مهرساوشیطونیاش

مهرساوشیطونیش

بازی مهدیس ومهرسا

شکارلحظه ها

مهدیس دردنیای بازی

مهرسا دردنیایی بازی

مهدیس ومهرسا دردنیایی بازی

بازی مهدیس ومهرسیا

این هم چندتا عکس بود از روز جمعه گذشته که رفته بودیم دنیایی بازی

مهرسا زمانی که پا توکفش ابجی مهدیس کرده

این عکس برا ساعت 7 صبح هست زمانی که مهرسا فسقلی پاشده وپا کرده توکفش مهدیس خنده

مهدیس زمانی که مامان مهرسا میشه

مهدیس زمانی که مامان مهرسا میشه

اولین برف زمستانی

اولین برف زمستانی پشت بوم خونه مامانی

برف بازی مهدیس

مهدیس وزهرا ومحمد حسین

مهدیس وزهرا ومحمدحسین

پارک داراباد

یه شب برفی پارک داراباد

یه شب برفی درپارک داراباد

مهرسا تویه شب برفی درپارک داراباد

خودم ودخترهام

این هم مامان احسانه باشما فسقلیها

دخترها کنارباباحامد

این هم باباحامدوفسقلیها

مهرسا درحال نیناینانای

این هم عکس آخرازمهرسا درحال رقصیدن ساعت 1نصف شب چه روزگاری دارم من ازدست شماوروجک خانمچشمک

 

 

خب این هم ازعکسهای که باید میزاشتم بازم شرمنده دوستانم بابت تاخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

میترا
6 اسفند 92 17:16
امشب دلم گرفته از غربت زمانه؛ سخت است فصل سرما در باور جوانه؛ دیگر در این شرایط نای غزل ندارم؛ آخر نمانده در من حس غزل،ترانه؛ گفتم تفعلی از حافظ بگیرم اما؛ دلسردم از مرور و تکرار این بهانه؛ ساحل بدون دریا،حال و هوا ندارد؛ ای وای بر سکوت دلگیر این کرانه؛ ای دل ببین چگونه آتشفشان دردم؛ آتش به پا نکن تو، دیگر در این میانه؛ یا رب اجابتی کن امشب دعای من را؛ خیلی قشنگ بود مطلبت عزیزم هر چند شمع مرده، کی میکشد زبانه..
مامان کیانمهر
11 اسفند 92 11:37
ای جونممممممممممم ماشالله به این دخترای خوجلللل
مامان ایمان جون
11 اسفند 92 11:44
ماشالا چه دخملای نازی , خدا نگهدارشون باشه عزیزم به وب ما هم بیا خوشحال میشیم
غزل
18 اسفند 92 13:09
قربون دوتاشون برم فدای شیطونی وروجک ناز نازی مامان احسانه رو تا میتونی اذیت کن حقشه